Lieve Bo, dit is niet wat je wil horen. Je wilt niet horen dat het zo afloopt. Het is niet wat je wil horen van je huisarts wat een fantastische mensen je gaan helpen. Ook wil je niet horen van diegene waar je denkt steun van te kunnen krijgen dat hij je niet kan helpen. Ik begrijp dat je hier heel verdrietig van wordt. Ook ik kan je er niet bij helpen. Was het maar zo, dan kon ik ook mijzelf helpen.
Maar met de taxi kan ik je wel helpen. Zover ik begrijp krijg je een zorgtaxi. En ja die mogen een kwartier voor en een kwartier na komen. Dat zijn de regels. Maar je kan wel de centrale bellen over hoe de chauffeur gedaan heeft. Het lijkt aardig maar dit is niet aardig. Deze chauffeurs zijn heel duidelijk dat iemand die ze ophalen uit het ziekenhuis niet altijd vrolijk nieuws hebben gehad en hier horen ze begrip voor te hebben en rekening mee te houden. Jou dit niet voor je maar meld dit bij de centrale. Hier kunnen de chauffeurs van leren. En nee dit maakt jou geen zeikerd of zo. Heb zelf gewerkt voor zo'n centrale en ze zullen daar naar je luisteren. Meld je klacht. Dit is heel belangrijk.
Excuses voor de late reactie! Ik moet op het bericht klikken om de reactie te lezen, dat had ik niet door! Dankjewel dat je de tijd genomen hebt om te reageren en ik neem jouw goede advies mee! Klopt, soms doen mensen het niet expres maar ze kunnen er wel van leren. Nogmaals dank en voor jou ook heel veel sterkte!!
3 reacties
Hartverscheurend.
Lieve Bo, dit is niet wat je wil horen. Je wilt niet horen dat het zo afloopt. Het is niet wat je wil horen van je huisarts wat een fantastische mensen je gaan helpen. Ook wil je niet horen van diegene waar je denkt steun van te kunnen krijgen dat hij je niet kan helpen. Ik begrijp dat je hier heel verdrietig van wordt. Ook ik kan je er niet bij helpen. Was het maar zo, dan kon ik ook mijzelf helpen.
Maar met de taxi kan ik je wel helpen. Zover ik begrijp krijg je een zorgtaxi. En ja die mogen een kwartier voor en een kwartier na komen. Dat zijn de regels. Maar je kan wel de centrale bellen over hoe de chauffeur gedaan heeft. Het lijkt aardig maar dit is niet aardig. Deze chauffeurs zijn heel duidelijk dat iemand die ze ophalen uit het ziekenhuis niet altijd vrolijk nieuws hebben gehad en hier horen ze begrip voor te hebben en rekening mee te houden. Jou dit niet voor je maar meld dit bij de centrale. Hier kunnen de chauffeurs van leren. En nee dit maakt jou geen zeikerd of zo. Heb zelf gewerkt voor zo'n centrale en ze zullen daar naar je luisteren. Meld je klacht. Dit is heel belangrijk.
Heel veel kracht en liefde voor jou
Monique
Excuses voor de late reactie! Ik moet op het bericht klikken om de reactie te lezen, dat had ik niet door! Dankjewel dat je de tijd genomen hebt om te reageren en ik neem jouw goede advies mee! Klopt, soms doen mensen het niet expres maar ze kunnen er wel van leren. Nogmaals dank en voor jou ook heel veel sterkte!!