Hebt u dat soms ook?
Beetje gefrustreerd…. dat wel.
Was de eerdere reactie (17-04) van de oncologisch chirurg nog zo meedenkend en vooral met het doel de patiënt ermee te ontzorgen, daar zijn wij voor!…..Helaas, houdbaarheid tot aan het einde van ons telefoon gesprek, vrees ik, want daarna is en blijft het stil.
Het door haarzelf voorgestelde ruggespraak gesprek met de radioloog, gevolgd door ‘dan bel of mail ik u morgen nog hierover terug’ is met mijn ‘ohh fijn kijkt u maar wat het best past’ erg letterlijk genomen door gewoon niets meer te laten horen.
In mijn patiënten portaal zie ik dat de door haar aangeboden controle over een half jaar, omdat het me niet lekker zit, gewoon standaard op 1 jaar staat genoteerd.
Waarschijnlijk snap ik deze werkwijze gewoon niet. Laat ik het daar maar op houden, maar het frustreert wel. Jammer
1 reactie
Ik vrees de dag dat ik niet meer voor mezelf kan opkomen... Hoe vaak ik me wel niet vergeten heb gevoeld🙄. En net als die ene verpleegster je naam heeft onthouden vertrekt ze naar een andere afdeling. Tja...