Vloeibaar
Woensdag had ik te horen gekregen dat ik over moest op vloeibare voeding, hetgeen een explosie in de oren is voor een Bourgondiër zoals ik.
Maar hé het is wederom voor het goede doel, dus als braafste van de klas, huppel je in dit idee mee. Ik kreeg van de diëtiste een tasje mee met daarin zeven flesjes proteïne drankjes voor de eerste paar dagen (twee flesjes per dag als bijvoeding) en de rest zou geregeld en thuis gestuurd worden door "Eurocept Homecare".
Diezelfde dag kreeg ik ook direct mail van dit bedrijf met inloggegevens. Hierop naar hun site gegaan om te kijken of er nog wat van mij verwacht werd of dergelijke. Ik zag dat ik nog even niets kon bestellen, en kwam erachter dat Eurocept Homecare al de eerste bestelling voor mij gedaan had met diverse smaken. Toppie! Nergens op de site ook maar iets te vinden of een bestelling wel of niet verzonden is, maar oké het zal wel goed komen.
Vrijdagmiddag toch maar eens Eurocept Homecare gebeld met de vraag hoe het er voor staat. Zes wachtende voor me! Voor mij vaak een indicatie dat er meer niet lekker loopt. Tussen het wachten door een muziekje, waarbij als kanker oren had, het direct uit je lijf gesprongen was.
Toen kreeg ik een dame aan de telefoon, die met allerlei excuses aankwam (nieuw magazijn, verhuizing magazijn, druk, etc. etc.) waar ik geen ene moer aan had.
Op mijn vraag moet ik zelf nu wat gaan regelen voor het weekeinde of niet, drukte zij mij op het hart dat zaterdag alles netjes geleverd zou worden.
Je snapt hem al................... Niets!
Wat een klote bedrijf is dat toch. Ik vermaak me nu nog wel met de yoghurtjes, smoothies en andere voedsel wat ongekauwd naar binnen kan, maar @#!%$&^ wat triest dat zulke bedrijven aan ziektes verdienen en niet begrijpen wat het woord "Care" in hun naam betekent.
Maandag maar eens uitzoeken of er ook nog een ander bedrijf is, die wel om zijn klanten geeft.
13 reacties
Ik heb even de reviews van dat bedrijf opgezocht en dat probleem lijkt zich vaker voor te doen. Heel erg als je moet zorgen voor zieke mensen!
Het trieste is dat ze gepeperde rekeningen naar de verzekeraars sturen, en dus aardig verdienen over de ruggen van zieke mensen. Eigenlijk zijn zei geestelijk nog een stuk zieker dan hun klanten. Zo jammer.
Champagne, da's ook vloeibaar voedsel, of is dat verboden?
Held!!!
Nooit aan gedacht. 😁😁
Dat is niet fijn hoop voor je dat het snel is ogelost
Hi
Ik krijg zelf alles geleverd van Sorgente . Een fijn bedrijf dat alles netjes levert je kan zelf kiezen wanneer en je krijgt ook een mail van post NL zodat je je bestelling kan volgen. Kende het bedrijf al doordat ik zelf in de wijk werk als verpleegkundige. Let wel op dat je nu niet van twee bedrijven geleverd krijgt anders kan het zijn dat je de kosten zelf moet betalen . Je moet je dan bij het ene bedrijf afmelden en de diëtiste bij het andere bedrijf aan laten melden .
Gr Liesbeth
Hoi Liesbeth,
Hartelijk dank voor de reactie. Ik ga zo even kijken of ik de diëtiste bereiken kan.
Groetjes,
Jerry
Hoi Jerry,
Ik kreeg mijn drinkvoeding ook van Sorgente. Ging altijd voorspoedig. Toen ik het voorgeschreven kreeg (3 weken na start behandeling keelkanker) vond ik het verschrikkelijk. Maar echt waar, het went. Heb in het begin ook van alles geprobeerd maar uiteindelijk vond ik de flesjes van Nesstle - Resource 2.0 + fibre, 200 ml = 400 kcal - het fijnste. (nee, ik heb er geen aandelen in 😉) In totaal 9 weken fulltime voeding via de flesjes. Maar 6 weken na de behandeling kon ik alweer gaan afbouwen en weer een beetje gewoon eten. Nu - ruim een jaar na de behandeling - ben ik net helemaal gestopt met de bijvoeding en heel gek, maar ik mis het gewoon. Het was toch wel makkelijk om zo alles wat je nodig hebt zonder veel moeite binnen te krijgen. Toen mijn smaak weer terug was, vond ik het ook bijna lekker worden. Een soort milkshake of vla. En nog gratis ook 😊. En o ja, nog een positief punt: je valt er ook lekker van af, daar heb je geen Ozempic meer voor nodig 😉.
Jouw blogs zijn lekker leesbaar. Hou je positieve spirit vast de komende weken! Dat zal je helpen het hele proces te doorstaan.
Hartelijke groet,
Cara
Hoi Cara,
Hartelijk dank voor je reactie, en de positieve kijk (voor zover mogelijk) op de voeding😉
Tot op heden nog geen flesje in huis, dus ik heb het echt helemaal gehad met die club.
Vandaag zou ik gebeld worden door een diëtiste, en ik zal haar vragen of ik ook de producten van Sorgente kan betrekken.
Groetjes,
Jerry
Heel vervelen dat je hIer zelf achteraan moet gaan, vind dat echt heel slecht, ik heb het paar maanden moeten gebruiken, gelukkig nooit problemen mee gehad , ik had eerder te veel flesjes dan te weinig, hoop dat het voor jou snel opgelost is.succes alvast voor morgen, ik ga duimen draaien.
Heb van het bedrijf nog niets, maar vandaag wat kunnen halen in het ziekenhuis.
Moest er toch zijn om daar even de magnetron in te gaan 😉
Knufffffie Muis 😘
Euroconcept levert ook mijn botversterker. En uitgebreide brieven en aanmoedigingen dat ik die buikprik zelf moet gaan zetten. Nou, mooi niet. De verpleegkundige duidelijk gemaakt dat ik niet eens kijk als ze bloed prikken of infuus zetten. En mevrouw Zweef die was gevlucht. Verpleegkundige heeft het in zijn dossier gezet. Maar toen ik Euroconcept aan de lijn had voor de volgende levering, toen zeiden ze wel "u heeft toch al instructie gehad". Heb ze uit de droom geholpen.
Het is echt een verschrikkelijk bedrijf wat waarschijnlijk in haar jaarstukken het woord client vervangen hebben door Euro. "Wij doen alles voor de Euro", "Bij ons staat de Euro centraal." en dergelijke.