23. So Sorry
Na mijn nogal heftige reactie gisteren, op de zo vriendelijke 'Tena Lady' wiens naam ik vergeten was, voelde ik me er vandaag toch wel ietwat lullig onder en vond het nou niet bepaald netjes van mezelf om zo heftig te reageren tegen iemand die er eigenlijk geen schuld aan had. Dus, na veel gegoogle het telefoonnummer van de klantendienst van Tena opgezocht en met toch wel wat lood in de schoenen, het nummer gedraaid. Ik kreeg dezelfde aardige dame aan de telefoon (kan geen toeval zijn en ze heette trouwens Maaike) en heb haar mijn oprechte exuses aangeboden over mijn nogal opgefokte gedrag! Ze was hiermee aangenaam verrast en vertelde me dat ze het eigenlijk ook wel begreep.
Na dit rechtgezet te hebben voelde ik me al meteen een stuk beter en vooral... een stuk dichter bij mezelf, maar dat betekend niet dat ik het eens ben met de gang van zaken in het ziekenhuis waar ik in behandeling ben. Ik vind het nog steeds een slechte zaak dat mensen onnodig op kosten worden gejaagd terwijl dit niet nodig is. Ik behoor gelukkig niet tot de kwetsbare groepen, maar je zal maar met een klein pensioentje moeten zien rond te komen, dan is een pak ongebruikt materiaal waar je toch wel 46 euro voor neer moet tellen, voor die mensen toch wel een aanslag op de portemonnee en dat vind ik diep triest.
Zoals ik in mijn vorige blog al aangaf, ben ik niet bij machte om dit protocol te veranderen maar zal hierover bij een eventuele volgende TUR, wanneer ik weer zo'n pak in mijn maag gesplitst krijg, zeker verdere actie op ondernemen! De twee ongebruikte exemplaren hebben een goede bestemming gevonden en alleen daarom ben ik al blij dat mijn boosheid niet voor niets is geweest...
https://www.kanker.nl/rita1958/blog
6 reacties
maar nu moest ik er echt om lachen ..omdat het zo herkenbaar is. super dat je opgebeld hebt :)
liefs Geke