23. So Sorry

Na mijn nogal heftige reactie gisteren, op de zo vriendelijke 'Tena Lady' wiens naam ik vergeten was, voelde ik me er vandaag toch wel ietwat lullig onder en vond het nou niet bepaald netjes van mezelf om zo heftig te reageren tegen iemand die er eigenlijk geen schuld aan had. Dus, na veel gegoogle het telefoonnummer van de klantendienst van Tena opgezocht en met toch wel wat lood in de schoenen, het nummer gedraaid. Ik kreeg dezelfde aardige dame aan de telefoon (kan geen toeval zijn en ze heette trouwens Maaike) en heb haar mijn oprechte exuses aangeboden over mijn nogal opgefokte gedrag! Ze was hiermee aangenaam verrast en vertelde me dat ze het eigenlijk ook wel begreep.

Na dit rechtgezet te hebben voelde ik me al meteen een stuk beter en vooral... een stuk dichter bij mezelf, maar dat betekend niet dat ik het eens ben met de gang van zaken in het ziekenhuis waar ik in behandeling ben. Ik vind het nog steeds een slechte zaak dat mensen onnodig op kosten worden gejaagd terwijl dit niet nodig is. Ik behoor gelukkig niet tot de kwetsbare groepen, maar je zal maar met een klein pensioentje moeten zien rond te komen, dan is een pak ongebruikt materiaal waar je toch wel 46 euro voor neer moet tellen, voor die mensen toch wel een aanslag op de portemonnee en dat vind ik diep triest.

Zoals ik in mijn vorige blog al aangaf, ben ik niet bij machte om dit protocol te veranderen maar zal hierover bij een eventuele volgende TUR, wanneer ik weer zo'n pak in mijn maag gesplitst krijg, zeker verdere actie op ondernemen! De twee ongebruikte exemplaren hebben een goede bestemming gevonden en alleen daarom ben ik al blij dat mijn boosheid niet voor niets is geweest...

https://www.kanker.nl/rita1958/blog

6 reacties

Haha superactie Rita, zou ik eigenlijk ook moeten doen bij iemand van handhaving (zeer onterechte parkeerboete) maar ik kan het niet opbrengen. Ik ging toen ook nogal uit mijn dak! Ik bedenk, terwijl ik dit type, dat het toch wel iets anders is, de dame in kwestie had bij mij echt een fout gemaakt! Maarja dan hoef je natuurlijk nog niet lelijk te doen ;). 
Laatst bewerkt: 29/06/2017 - 19:51
Zo reageerde mijn man ook op een dame van handhaving toen hij de parkeerkaart waar nog een half uur op stond, aan iemand anders gaf. Ik zal je de details besparen, maar ze keek hem zo verbouwereerd aan, dat ze vergat een bon uit te schrijven! Dus soms werkt het middel wel!
Laatst bewerkt: 29/06/2017 - 19:51
Top he. Ik vind dat ook wel fijn voelen als je dan excuses durft aan te bieden. Weet je..vaak krijgen ze ook maar instructies van hoger af en moet het via via. Ik had dat in het gemeentehuis een x. Moesten nieuwe paspoort toen en kids erbij in. 2 stuiterende kids mee, fotoos moesten al zo en niet anders... maar moest onverrichte zake naar huis, man moest toestemming...papier ondertekenen. Dat gedaan, zijn ID erbij mee genomen..weer met 2 gillende kids lang wachten aan de balie...hihi. En toen..werd afgekeurd! Mijn man had op ID een puntje achter zijn handtekening, en op het papier niet! Toen schoot ik uit mijn sloffies, gestressed als ik al was, ivm die 2 schatjes... Ik mijn man gebeld op werk.. huilend liep ik gemeentehuis uit. Man kwam..en wij weer naar binnen..Ja toen was het wel ok..Heb ook excuses aangeboden..werd gewaardeerd.  Ik legde uit, dat het gewoon ff een druppel was. En het voelde zo fijn en dankbaar vd baliemederwerkster...heel appart. 
Laatst bewerkt: 29/06/2017 - 19:51